top of page

המאמרים החדשים

נושאים

טיפול זוגי לגייז , לסביות

גיות תמיד הייתה והינה דבר מבורך. זוגיות תפרה אותנו ותביא אותנו לצמוח רגשית, בעוד אנו נמצאים בקשר זוגי עם אוהבנו ואהובנו, תוך זכייה מהם בהכלה וקבלה כמו שאנחנו. כמה טוב לזכות להיות נאהב ולזכות לאהוב. אולם לעיתים הקשר הזוגי עשוי להיות חרב פיפיות של ממש ולהוביל אותנו לעצבות, כעס, כאב ותסכול.

אין הבדל כאן בין טיפול זוגי לזוגות חד מיניים לבין טיפול זוגי ל"סטרייטים"; הבסיס נשאר אותו בסיס וגם משברים עשויים לנבוע ממקומות דומים. מציאת איזון בריא בקשרים זוגיים ואת הדרכים לשמר ולטפח את אהבתנו עשויה להיות קשה ומאתגרת לעיתים. כל זוג עובר תקופות של משבר, אולם ישנם זוגות שאינם מצליחים לעבור יחד את התקופות הקשות. לשם כך, ניתן לקבל ייעוץ זוגי שיסייע לנו להתמודד עם אתגרי הזוגיות ולצלוח אותם.

טיפול זוגי ללסביות / טיפול זוגי לגייז

ייעוץ זוגי מוענק על-ידי יועצת זוגית או מטפלת זוגית מוסמכת. מדובר בטיפול פסיכולוגי של ממש למערכת הזוגית שלנו. טיפול זוגי יסייע לנו בפתרון משבר הזוגיות ממנו אנו סובלים. במהלכו של הטיפול נקבל את הכלים שיסייעו בידינו ליצור תקשורת טובה יותר. לעיתים, כשאנו לומדים להקשיב באמת, לא להגיב באופן אוטומטי ולהצליח לקבל את הדעות והרגשות של בת או בן הזוג, גם במידה שאין הסכמה הדדית – נוכל בכך להביא לשיפור האטמוספרה בזוגיות, כמו גם את איכות הקשר.

טיפול זוגי להומואים

ייעוץ זוגי יעזור לנו בשיפור הקשר על-ידי הכנסת גורם שלישי מוסמך ומקצועי. נוכל לקבל ממנו כלים ליצירת פתיחות רבה יותר בתקשורת בינינו ולהבנה רבה יותר של קשיי הצד השני. יועצת זוגית תקדם שינוי בזוגיות ובחיים שלנו, תוך שאנו לומדים להעניק לבת או בן זוגנו מרחב רב יותר וללמוד שאין צורך לכעוס בשל חוסר התאמה מלאה לציפיות ולצרכים שלנו. בעת הייעוץ, נלמד להקשיב מתוך מקום פתוח ומכיל לבן או בת הזוג, תוך שאנו מקשיבים גם לקול הפנימי שלנו שבקשר.

זוגות אוהבים אינם מעוניינים לוותר על האהבה

אף אחד לא רוצה לוותר על האהבה שלו בקלות כזו. לעיתים, נדרש ייעוץ זוגי חיצוני בכדי לאפשר זאת לקשר שלנו. באם אנו מנהלים קשר זוגי מעמיק, חבל לוותר עליו בשל קשיים בהם נתקלים מדי פעם במהלך הקשר. לעיתים אנו עשויים לגלות שהעבודה במהלך הייעוץ משתלמת ביותר, כי היא גם מאפשרת לנו לשפר גם את עצמנו, מלבד את מערכת היחסים בה אנו נמצאים.

bottom of page